Logistikoptimering

Vi tilbyder rådgivning i forbindelse med benchmarking indenfor logistikoptimering og andre transportydelser. En besparelse i fragten er for os ikke en succes i sig selv. Vi sikrer os dokumenteret kvalitet, sammenholdt mellem virksomhedens og leverandørens værdi, strategi og kemi, så I opnår en stor besparelse på på jeres logistikomkostninger samt en mere effektiv logistik.

Dine fordele

Hos Transport Partner har vi medarbejdere med dyb indsigt i fragtindkøb, både som leverandør og som transportkøber. Derfor kan vi sikre dig følgende fordele:

Fragtpris på markedsvilkår
Fragtkvalitet overholdes
Transparente tillæg
Kontinuitet hos leverandører
logistik rådgivning
Vi får nu transporteret vores paller til markedets bedste pris.
Preben Funch
Preben Funch
OK Snacks A/S
Transport Partner har været rigtig gode, næsten overraskende gode.
Peter Damkjer
Peter Damkjer
PFP A/S
Jeg fik fragtpriser som var ca. 30 % bedre end dem jeg havde i forvejen.
Morten Ernsten
Morten Ernsten
Danish Bottling Company A/S
Jeg synes vi har gjort det rigtig godt med Transport Partner som kender markedet.
Jakob Bøhme
Jakob Bøhme
PN Beslag A/S
Vi har sparet 1,6 mio. pr. år. Det har været en stor succes.
Jan Andersen
Jan Andersen
Arrow ECS Denmark A/S

Dokumenterede resultater

Vores udnyttelse af potentialet for effektiviseringen i virksomhedens logistikomkostninger kan måles gennem dokumenteret resultater på øget kvalitet, forenkling af arbejdsprocesser, direkte og indirekte besparelser på logistikomkostningerne.

For at sikre at opgaven bliver løst succesfuldt – følger vi din virksomhed 100 pct. til dørs og forbliver i projektet som sparringspartner i op til 24 måneder efter implementeringen.

 
Vi stopper først når opgaven er 100% iorden. Et godt og stabilt samarbejde er alfa omega for os.
Transport Partner
Transport Partner
Torben Franck og Mogens Christiansen

Projektforløbet

Gratis præanalyse

Vi tilbyder altid en kort præanalyse af virksomhedens logistikomkostninger og transportbehov.

Præanalysen er helt gratis. Analysen vil synliggøre om der er nogle direkte optimeringsmuligheder, og vil derved danne grundlag for virksomhedens beslutning omkring det videre 6 trins projektforløb – nemlig om virksomheden ønsker at forsætte processen eller stoppe her. I langt de fleste tilfælde vælger virksomheden at fortsætte, da vores analyser sikrer målbare løsninger, som kan implementeres succesfuldt.

6 trins projektforløb

Uge 1-2

  • Gennemgang af virksomhedens aktuelle set-up
  • Overordnet identifikation af indsatsområder
  • Præsentation af løsningsmuligheder
  • Beslutning Go or No Go

Uge 2-4

  • Gennemgang af nuværende transportløsning
  • Præcisering af opgaven
  • Fastlæggelse af formål og succeskriterier
  • Dataindsamling

Uge 4-8

  • Konfigurering af data
  • Logistikanalyse
  • Idékatalog
  • Udbudsmateriale

Uge 8-12

  • Benchmarking
  • Efterfølgende udvælgelse
  • Valg af standarder og målinger
  • Planlægning af implementering

Uge 12-14

  • Implementering af forbedringer
  • Adfærdsbearbejdning
  • Etablering af nye standarder
  • Etablering af målinger

Uge 14

  • Opfølgning på implementeringsplan
  • Opfølgning på resultater
  • Stabilisering

Kontakt

Kontakt Transport Partner. Vi står klar med den nødvendige rådgivning! Vi glæder os til at starte en dialog om jeres logistikoptimering, og ser frem til at hjælpe dig sikkert og trygt i mål.

Transport Partner ApS
CVR: 25 35 45 91
Adresse: Gunnar Clausens Vej 19B – 8260 Viby
Rutevejledning: Gå til Google Maps »
E-mail: info@transport-partner.dk
Telefon: +45 86 78 94 05

    Navn

    Virksomhed

    E-mail

    Telefon nr.

    Din besked