Logistikoptimering
Vi tilbyder rådgivning i forbindelse med benchmarking indenfor logistikoptimering og andre transportydelser. En besparelse i fragten er for os ikke en succes i sig selv. Vi sikrer os dokumenteret kvalitet, sammenholdt mellem virksomhedens og leverandørens værdi, strategi og kemi, så I opnår en stor besparelse på på jeres logistikomkostninger samt en mere effektiv logistik.
Dine fordele
Hos Transport Partner har vi medarbejdere med dyb indsigt i fragtindkøb, både som leverandør og som transportkøber. Derfor kan vi sikre dig følgende fordele:
OK Snacks A/S
PFP A/S
Danish Bottling Company A/S
PN Beslag A/S
Arrow ECS Denmark A/S
Dokumenterede resultater
Vores udnyttelse af potentialet for effektiviseringen i virksomhedens logistikomkostninger kan måles gennem dokumenteret resultater på øget kvalitet, forenkling af arbejdsprocesser, direkte og indirekte besparelser på logistikomkostningerne.
For at sikre at opgaven bliver løst succesfuldt – følger vi din virksomhed 100 pct. til dørs og forbliver i projektet som sparringspartner i op til 24 måneder efter implementeringen.
Torben Franck og Mogens Christiansen
Projektforløbet
Gratis præanalyse
Vi tilbyder altid en kort præanalyse af virksomhedens logistikomkostninger og transportbehov.
Præanalysen er helt gratis. Analysen vil synliggøre om der er nogle direkte optimeringsmuligheder, og vil derved danne grundlag for virksomhedens beslutning omkring det videre 6 trins projektforløb – nemlig om virksomheden ønsker at forsætte processen eller stoppe her. I langt de fleste tilfælde vælger virksomheden at fortsætte, da vores analyser sikrer målbare løsninger, som kan implementeres succesfuldt.
6 trins projektforløb
- Trin 1: Præanalyse
- Trin 2: Analyse
- Trin 3: Data/udbud
- Trin 4: Forhandling
- Trin 5: Implementering
- Trin 6: Opfølgning
Uge 1-2
- Gennemgang af virksomhedens aktuelle set-up
- Overordnet identifikation af indsatsområder
- Præsentation af løsningsmuligheder
- Beslutning Go or No Go
Uge 2-4
- Gennemgang af nuværende transportløsning
- Præcisering af opgaven
- Fastlæggelse af formål og succeskriterier
- Dataindsamling
Uge 4-8
- Konfigurering af data
- Logistikanalyse
- Idékatalog
- Udbudsmateriale
Uge 8-12
- Benchmarking
- Efterfølgende udvælgelse
- Valg af standarder og målinger
- Planlægning af implementering
Uge 12-14
- Implementering af forbedringer
- Adfærdsbearbejdning
- Etablering af nye standarder
- Etablering af målinger
Uge 14
- Opfølgning på implementeringsplan
- Opfølgning på resultater
- Stabilisering
Kontakt
Kontakt Transport Partner. Vi står klar med den nødvendige rådgivning! Vi glæder os til at starte en dialog om jeres logistikoptimering, og ser frem til at hjælpe dig sikkert og trygt i mål.
Transport Partner ApS | |
CVR: | 25 35 45 91 |
Adresse: | Gunnar Clausens Vej 19B – 8260 Viby |
Rutevejledning: | Gå til Google Maps » |
E-mail: | info@transport-partner.dk |
Telefon: | +45 86 78 94 05 |